ABCKonferencija


Poznati svi predavači i sve teme

Ovogodišnja konferencija "Medijska mjerenja i istraživanja" održat će se 8.11.2016. u Zagrebu. Deset predavača prenijet će vam svoja stručna znanja i praktične modele istraživanja u svojim zemljama, s korisničkog, metodološkog i s organizacijskog aspekta.


PRINT

Istraživanje čitanosti u Austriji
Petra Roschitz , Direktorica ARGE Verein Media-Analysen, Austria

TV

Dovetail - dvije godine poslije
Justin Sampson, Izvršni direktor BARB (UK TV JIC), Velika Britanija

Odabir mjeritelja
Anke Weber, Direktorica AGF (njemački TV JIC), Njemačka

Inovativno hibridno mjerenje u Norveškoj
Alexander Nielsen, Direktor TV2 (član uprave danskog TV JIC-a), Danska

TV & INTERNET

Integracija mjerenja televizije i online videa
Mariana Irazoqui, Direktorica istraživanja SKO, Nizozemska

INTERNET

Internet tender u Sloveniji
Zoran Savin, predsjednik Izvršnog odbora MOSS 2004-2015, direktor Styria digital marketplaces
Alenka Bućan, predsjednica Raspisnog komiteta i Izvršnog odbora MOSS 2016-2018, stariji marketinški istraživač, Pro Plus

Dva tendera u godinu dana - što može krenuti ukrivo
Sławomir Pliszka, Izvršni direktor Polskie Badania Internetu, Poljska

ADEX

Integrirani non - TV adex
Constantin Popa, Direktor revizija BRAT, Rumunjska

OOH

Koristi od istraživanja OOH u Srbiji
Sanja Pešić, Izvršna direktorica Alma Quattro, Srbija

Program možete skinuti ovdje. Organizator zadržava pravo promjene programa


Konferencija medijska mjerenja i istraživanja 2016. program i prijavnica

Održane konferencije

Medijska mjerenja i istraživanja 2014.

Print stvara sadržaj 2012.